It Way

It Way

آی تـــی وی
It Way

It Way

آی تـــی وی

دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها

دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 898 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

دانلود فایل پاورپوینت اسکریپر ها

قسمتی از متن....................

اسکریپر ماشینی است که از آن برای عملیات تسطیح و محل هایی که بکارگیری بولدوزر اقتصادی نیست استفاده میشود زیرا در مناطقی که فاصله حمل متوسط است نه از بولدوزر میتوان استفاده کرد ونه از ماشین های با سرعت زیاد چرا که اقتصادی نیست.در واقع اسکریپر نوعی ماشین حفار است از اسکریپر میتوان برای کندن بارگیری حمل و تخلیه مواد استفاده کرد

اسکریپر ماشینی است که عمل بارگیری و حمل و تخلیه مواد خاکی در مسافتهای متوسط و زیاد را به تنهایی انجام می دهد. اسکریپر از سه قسمت اصلی تشکیل شده است : قسمت بارگیر (جام ) دیوار جلویی قسمت بارگیر و دیواره عقب جام یا دیواره تخلیه قسمت جام که معمولا سرباز است دارای یک تیغه برنده قابل تعویض درقسمت پایین میباشد این تیغه درحین بارگیری به داخل خاک نفوذ میکند وبا برش خاک آنرا به داخل جام هدایت میکند. این قسمت قابل حرکت بوده ومیتواند پایین وبالابرود دراسکریپرها ی دارای بالابر قسمت بالابرجانشین دیواره جلویی جام میشود دیواره عقب جام یا دیواره تخلیه قابلیت حرکت به عقب و جلو را دارد که با هل دادن خاک به تخلیه بارکمک میکند.

پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک

پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 6
فرمت فایل ppt
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

پاورپوینت اثرات تنظیم خانواده بر سلامت مادر و کودک

قسمتی از متن...............

در اکثر کشورهای در حال توسعه حاملگی و زایمان از علل اصلی مرگ، بیماری و معلولیت زنان سنین باروری است و 25-33 درصد مرگهای این گروه سنی و حداقل 18 درصد بار بیماری های زنان 15-44 ساله را به خود اختصاص می دهد.
به همین جهت امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهمترین شاخص‎های توسعه در جامعه به شمار می آید در سال 2000 میلادی، کشورها متعهد شده اند که نسبت مرگ و میر مادران را تا سال 2015 میلادی 75% نسبت به سال 1990 کاهش دهند.

•از سال 1357 تا 1367 •تشکیل شورای برنامه ها و تشکیلات در وزارت بهداری در سال 1359 •پس از آن مراقبت های اولیه بهداشتی طراحی و در کشور پیاده شد. در این نظام، برنامه بهداشت مادر وکودک یکی از اجزای مهم نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور محسوب شده و از آن پس خدمات مربوطه از طریق مراکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی، پایگاه‎های بهداشتی و خانه های بهداشت ارائه شد .

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

سکه رایگانQuiz of Kings کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟ واژه های کلیدی مهم سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگزکوییز آف کینگزسکه رایگان بازیسکه بازی کوییز آف کینگزسکه رایگان کوییز آف کینگز سکه رایگان بازی کوییز آف کینگزQuiz Of KingsQuiz Of Kings
دسته بندی عمومی
بازدید ها 27
فرمت فایل zip
حجم فایل 21981 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

فروشنده فایل

کد کاربری 4513
کاربر

سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

آپدیت جدید در تاریخ

1399/11/29

سکه رایگان Quiz of Kings کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟ با دوستات مسابقه بده و نشون بده تو بهتری، وارد لیست بهترین بازیکنای ایران شو، در عین حال اطلاعاتتم بالا ببر هر مسابقه ۶ مرحله داره که هر کاربر موضوع ۳ مرحله رو انتخاب می کنه، هر مرحله ۳ تا سوال داره و...

سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد کی بیشتر میدونه؟

واژه های کلیدی مهم:

سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگز,کوییز آف کینگز,سکه رایگان بازی,سکه بازی کوییز آف کینگز,سکه رایگان ,کوییز آف کینگز, ,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of KingsQuiz Of Kingsبازی کوییز آف کینگز,بازی ,Quiz Of Kingsسرگرمی و بازی انلاین,سکه ,Quiz of Kings,کوییز آف کینگز,کوئیز آف کینگز,بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of Kings,بازی Quiz Of Kings,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز, Quiz Of Kings,سکه رایگان,QuizofKings,سکه رایگان Quiz of KingsQuizof Kingsبازی کوییز آف کینگز,کوییز آف کینگز,سکه رایگان بازی,سکه بازی کوییز آف کینگز,سکه رایگان ,کوییز آف کینگز, ,سکه رایگان بازی کوییز آف کینگز,Quiz Of KingsQuiz Of Kingsبازی کوییز آف کینگز,بازی ,Quiz Of Kingsسرگرمی و بازی انلاین,سکه ,Quiz of Kings,کوییز آف کینگز,کوئیز آف کینگز

ادبیات نظری تحقیق تعاریف و انواع وفاداری مشتریان

ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 6
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
ادبیات نظری تحقیق تعاریف و انواع وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان در 41 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

فهرست مطالب و بخشی از متن :

ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان

2-2-1) تعاریف وفاداری مشتریان از دیدگاه مختلف

تعریف سه گانه وفاداری

-1 وفاداری معاملاتی

-2 وفاداری ادراکی

-3 وفاداری مرکب

2-2-2) انواع وفاداری

1. مشتریان بسیار وفادار:

2. مشتریان وفاداری نسبی یا موقت¬:

3. وفاداری بی ثبات:

4. بی وفا:

2-2-3)وفاداری و پاسخگو بودن

2-2-4) شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

2-2-5)مراحل تکامل وفاداری مشتریان

2-3) اعتماد

2-8)پیشینه تحقیق

2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی

2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی

منابع فارسی

ب) منابع غیر فارسی

وفاداری مشتریان

بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداری و مطالعه وفاداری به نام و نشان (مارک) و وفاداری مشتریان توسط افراد زیادی بسط و گسترش داده شده است. وفاداری، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیای رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتری را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری­نیا و همکاران،،1391،ص­37).

امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصا دی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بند ی بازار ضرور ی است مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری می باشد حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش­را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سوتان و کلین،2013، ص­212) [1]


2-2-1) تعاریف وفاداری مشتریان از دیدگاه مختلف

تلاش برای تعریف وفاداری بیش از آنچه تصور شود مشکل است. مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداری یک متغیر رفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است (دافی،1998،ص 434) [2].

وفاداری عبارتست از" وجود یک نوع نگرش مثبت به یک پدیده مارک، (خدمت، مغازه یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن" اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط اولیور[3] (1999) مطرح شده است: " وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تاثیرات و تلاش های بازاریابی بالقوه رقبا، خریداری گردد­(لین وونگ،2006،ص30) .[4]

تحلیلهای یاکوبی و چستنات(1978)[5] نشان می­دهد که تداوم خرید نشانگر وفاداری مشتری نبوده و ممکن است به دلیل روش خرید یا اولویت راحتی مشتری و یا سایر عوامل باشد. به طوری که خریدهای ناپیوسته می تواند میزان وفاداری را کمرنگ نماید. معمولا وفاداری، دفعات تکرار خرید یا حجم نسبی خرید از یک برند تعریف شده است.

تعریف سه گانه وفاداری

-1 وفاداری معاملاتی :­درآن تغییر یافتن رفتار خرید مشتری مدنظر قرار می­گیرد هرچند که انگیزه­های تغییرممکن است نامشخص باشد . این دسته از وفاداری به جهت اینکه به نتایج تجاری نزدیک ترند ازمتداول ترین انتخاب های سازمان می باشد. وفاداری معاملا تی از طریق زیرحاصل می شود:­(لارسون و سوزانا[6]،2004،ص 6 )

  • فروش کالای جدید: زمانی که مشتریان مبادرت به خرید کالاها وخدمات جدید و متفاوتی ازهمان عرضه کنندگان کنند، مثلاً بعد از خرید بیمه نامه عمر ،مشتری پیشنهاد مستمری رادریافت کنند.
  • فروش جانبی: زمانی که مشتری کالاها و خدمات بیشتری را ازهمان عرضه کننده خرید می کند، مثل افزایش مبلغ صرفه جویی شده در سرمایه گذاری.
  • تکرار خرید:خرید دوباره یک کالا یا خدمت برای ارضای نیاز مثلاً بیمه نامه عمر یا وام تعمیر مسکن از بانک.

-2 وفاداری ادراکی: نگرش و عقاید مشتریان، کلیدی محسوب می شود. گاهی به دلیل اینکه نگرش و عقاید

منعکس کننده الگوهای رفتاری ممکنی هستند که در آینده ایجاد می شود، از اهمیت زیادی برخوردار می شوند، وفاداری ادراکی از طرق زیر حاصل می شود:

  • رضایت: استفاده ساده و روشن وفاداری در چارچوب میزان رضایت حاصل توسط استفاده کنندگان از کالا و خدمات در نظر گرفته می شود، با این حال زمانی که نمونه زیادی از مشتریان عرضه کننده خود را علی رغم سطح بالای رضایتی که از کالاها و خدمات آن دریافت می کنند تغییر دهند، رضایت مشتری ممکن است معیار گمراه کننده ای باشد و صرفاً نباید به آن توجه کرد.
  • آگاهی: در اینجا به وفاداری به عنوان میزان شناخته شدن کسب و کاردر بازار هدف نگریسته شده ، که تحت تاثیر توصیه ای دهان به دهان ویا میزان شناخت عرضه کننده قرار دارد.

-3 وفاداری مرکب: ترکیبی از دو نوع فوق است و به طرق زیر حاصل می شود:

  • ارزش مدت حیات: فایده تجاری ارتباط با مشتری طی زمان محاسبه می شود تا مفهوم ارزش مدت حیات موثری به دست آید، که ارزش فعلی یا بالقوه ایجاد شده طی کل ارتباط با مشتری است، اما معمولا طی یک دوره زمانی از معامله تا امروز یا زمانی در آینده اندازه­گیری می شود.
  • ارزش نام تجاری :کسب و کارهای دارای نام تجاری قوی غالبا برقوت ارتباطات خودو آگاهی دادن گسترده به مشتری برای متوجه ساختن آنان تکیه دارند، البته هدف این است که مشتریان دوباره به عرضه کننده خود مراجعه کنند (لارسون و سوزانا،2004،ص 6 ) [7]

2-2-2) انواع وفاداری

دسته بندی مختلفی از سوی صاحبنظران در خصوص بحث وفاداری مشتریان ارائه شده و هر یک از جنبه های متفاوت به این موضوع پرداخته اند که به برخی تقسیم بندی های کلیدی خواهیم پرداخت:

وفاداری­بصورت­پیوستار­از­ سطح­کامل­تا­بی­تفاوتی کامل گسترده­است­. فرض­کنید چهار­ ­محصول­الف،­ب،­ج،­د،در بازار وجود داشته باشد.

  1. مشتریان بسیار وفادار­:­مشتریانی که در تمام اوقات­ یک­ محصول را می­خرند: الف، الف، الف، الف، نشان دهنده این نوع وفاداری است.
  2. مشتریان­ وفادار­نسبی­یا­موقت­: ­مصرف­کنندگانی­که­ به­ دو­ یا سه محصول وفادار می­مانند.الف، الف، ب، ب، الف، ب نشان­دهنده این نوع رفتار­خرید­است.
  3. وفاداری­بی­ثبات:­مصرف­کنندگانی­که­پس­از­ چندبار­خرید­از­یک مارک، مارک دیگر را به صورت مستمر خریداری می نمایند­.یعنی بصورت: الف، الف، الف، ب، ب، ب
  4. بی­وفا: ­مصرف­کنندگانی­که نسبت به یک مارک وفاداری ند­ارند و­خرید آنها بصورت الف، ب، ج، د می­باشد (ونوس و همکاران،­١٣٨٧،ص 40).

توجه به موضوع وفاداری مشتریان در مبحث بازاریابی، در تحقیقات کوپلند[8]و چرچیل[9] به چشم می­خورد. سپس افرادی چون دی[10]، جاکوبی و چستنات تحقیقات گسترده­تری ر­اجع به این مقوله انجام دادند­.بعد­ از­ آن افراد دیگری به بسط موضوع وفاداری پرداختند که می­توان از زپیل و گلیمور[11] و دیک و باسو[12]و اولیور نام برد (حمیدی زاده و غمخواری،1388،ص 50).

البته برنامه­های وفادار نمودن مشتریان، اولین­بار در­صنعت هو­اپیمایی ایالات متحده امریکا با­صدور­ مجوز فعالیت­سازمان­هواپیمایی­در­سال ۱۹۷۸ شروع شد­و­بر­روی کنترل مرکزی­خدمات­گسترده هوایی­ تاکید­ شد. در این زمان بود که بازاریابی جایگاه­والایی پیدا کرد­.­در مناطقی که بازارها متمرکز و رقابت­ شدیدتر­بود،­برنامه­های­بازاریابی متمرکز بر­حفظ­و­نگهداری مشتریان­شد،­از­طریق افزایش­و ایجاد خدمات­ جانبی­ و تحقیقات­در خدمات به­جذب و­حفظ­مشتریان­می­پرداختند. در­سال­۱۹۸۱ شرکت های هوایی­ برنامه­های وفاداری را­به صورت­تخفیف برای مسافرین برحسب مسافت­و مقدار­بار برحسب­ مایل­ اعلام­نمود­ند­. علاوه­بر برنامه­های وفاداری،­در­صنعت حمل­و­نقل برنامه­های­دیگری مانند دست یافتن­ به­ استفاده از­هتل­ها، ماشین­های کرایه­ای و­کارت­های­اعتباری شرکت برای­مسافرانی که­مسافت طولانی­ یا تعدد مسافرت­با این شرکت­ها را داشته­اند به اجرا­در­آمد.بسیاری­از این شرکت­ها ا­جازه می­دادند به­ اینگونه از مسافران­تا­از بین­خدمات­بالا یک­یا دو خدمت را­انتخاب­کنند.در برنامه­های وفاداری براساس­ مسافت­در­صنعت­هوایی­­مسافران­ممکن بود­از­ویزا­ کارتهای­ملی و­یا کارت کلوپ داینرز شرکت استفاده­کنند.­شروع­برنامه­های وفاداری با­ حق انتخاب­برای دریافت­خدمات جانبی بود­و با گذشت زمان تکمیل­ گردید­. مبنای این برنامه­ها وادار کردن افراد به مسافرت­ های بیشتر و طولانی­تر بود و بعد از­ آن­ این برنامه­ ها در صنایع دیگر مانند رستوران­ها،­ خدمات تلفنی و سایر شرکت­ها نفوذ کرد و­ گسترش یافت. بازاریابی در مسیر تکامل خود­در مرحله­ای قرار­دارد که­سعی می­کند مشتری را تا­ حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانها با­در­ک بهتر بازار درچارچوب محیط­های مختلف وبازار­ هدف سوق­ دهد­. پاسخگویی­به­نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه باید براساس فرایندهای خرید و­ عوامل­تاثیرگذار، ویژگی­های­مشتریان و­وفاداری­به­علامت­تجاری صورت گیرد (حمیدی زاده،1379،ص 47).


[1] Sutton and Klein,2013

2Duffy,1998

3Oliver,1999

4Lin and wang,2006

5Jacaby and chestnut

1 Larson and Susanna, 2004

1 Larson and Susanna, 2004

2Copleland, 1923

3Churchill1942

4Day 1969

5Czepiel&Glimore1987

6Dick&Basu,1994

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 346 اسلاید

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 346 اسلاید
دسته بندی آموزشی
بازدید ها 23
فرمت فایل pptx
حجم فایل 30148 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 346
پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 346 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تمام دروس 346 اسلاید

دارای 346 صفحه شامل 22 درس

از فونتهای سری B فارسی استفاده شده است

فهرست فصلها و درسها :

فصل اوّل: محلّه ی ما

درس اوّل: همسایه ی ما............................ 2

درس دوم: اینجا محلّه ی ماست..................... 5

درس سوم: خرید و فروش در محلهّ ................. 8

درس چهارم: نقشه ی محلّه ی ما.................... 13

فصل دوم: شهر من، روستای من

•فصل دوم: شهر من، روستای من

درس پنجم: زندگی در شهر و روستا ............... 20

درس ششم: جهت های جغرافیایی .................. 24

درس هفتم: جغرافی دانان چگونه محیط های زندگی را مطالعه می کنند؟ ....................................... 28

•فصل سوم: پیدایش شهر و روستا

درس هشتم: نخستین روستاها چگونه به وجود آمده اند؟.. 32

درس نهم: نخستین شهرها چگونه به وجود آمدند؟ ...... 36

درس دهم: مورّخان چگونه گذشته را مطالعه می کنند؟ ... 41

•فصل چهارم: سفری به شهرهای باستانی

درس یازدهم: سفری به شهر باستانی همدان............ 46

درس دوازدهم: سفری به تخت جمشید) 1(............. 51

درس سیزدهم: سفری به تخت جمشید( 2) .............. 56

درس چهاردهم: سفری به شهر باستانی کرمانشاه ........ 59

•فصل پنجم: کشور زیبای من

درس پانزدهم: کوه ها و دشت های زیبا ................ 66

درس شانزدهم: آب و هوا .......................... 71

درس هفدهم: نواحی آب و هوایی ایران .............. 75

درس هجدهم: پوشش گیاهی و زندگی جانوری در ایران... 80

درس نوزدهم: از محیط زیست مراقبت کنیم........... 84

•فصل ششم: ما ایرانی هستیم

درس بیستم: نشانه های ملّی ما ....................... 90

درس بیست ویکم: تقویم ........................... 93

درس بیست ودوم: روزهای مهم ..................... 95

بخشی از متن پاوپورینت :

فصل 1 محله ی ما

•درس1 همسایه ی ما

خانه ی ما در محلّه ای از یک شهر یا روستا قرار دارد. هر یک از ما ساکن یک محلّه هستیم.

محلّه قسمتی از یک شهر یا روستاست که در آن گروهی از مردم در همسایگی یکدیگر زندگی می کنند.

شما در یک خانه ی حیا ط دار زندگی می کنید یا در یک آپارتمان؟ آیا همسایه های خود را می شناسید؟

آیا خانواد ه هایی که در همسایگی شما زندگی می کنند، فرزند هم سن و سال شما دارند؟ آیا در همسایگی خود دوستانی دارید؟

چه خوب است همسایه ها از حال یکدیگر باخبر باشند، به هم کمک کنند و با هم مهربان باشند.

•پیامبر گرامی ما حضرت محمّد (ص) فرمودند:

اگر می خواهید خدا و پیامبر، شما را دوست داشته باشند، امانت دار و راستگو باشید و با همسایگان خود به نیکی رفتار کنید.

•فعالیت

1- به تصویرهای صفحه ی قبل با دقّت نگاه کنید و هر یک را توضیح دهید.

2 - چه موارد دیگری از همکاری بین همسایه ها می شناسید؟ بیان کنید.

٣- با توجّه به تصویرهای این صفحه، بگویید مردم یک محلهّ برای انجام دادن چه کارهایی با یکدیگر همدلی و همکاری می کنند. چگونه؟

و...